Niezadowolony? Zwrot pieniędzy!
Nie jesteś zadowolony z produktu? Możesz go zwrócić w ciągu 30 dni.
Darmowa dostawa pod same drzwi
Darmowa dostawa pod same drzwi – wygoda i obsługa bezpośrednio do Twojego domu. Wysyłka gratis na terenie całych Niemiec.
Doskonała obsługa klienta
Nasz zespół jest dostępny 6 dni w tygodniu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania. Napisz do nas w każdej chwili: info@dekormistrz.pl
Polityka zwrotów
Polityka zwrotów
Ostatnia aktualizacja: 25-05
Chcemy, abyś był w pełni zadowolony z zakupów w Dekormistrz. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś usatysfakcjonowany z otrzymanego produktu, oferujemy możliwość zwrotu w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Produkty podlegające zwrotowi
Akceptujemy zwroty zarówno w przypadku produktów wadliwych, jak i niewadliwych, o ile spełniają warunki naszej polityki zwrotów.
Warunki zwrotu
Zwrot można zgłosić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Aby zwrot został zaakceptowany:
-
Produkt musi być nieużywany i w stanie oryginalnym
-
Musi posiadać oryginalne opakowanie i metki
-
Konieczne jest przedstawienie dowodu zakupu (np. e-mail z potwierdzeniem zamówienia)
Aby rozpocząć proces zwrotu, skontaktuj się z nami:
E-mail: info@dekormistrz.pl
Po zatwierdzeniu zgłoszenia przekażemy Ci adres zwrotny oraz dalsze instrukcje.
Zwroty wysłane bez wcześniejszej akceptacji nie będą przyjmowane.
Metoda zwrotu
Zwroty należy wysyłać wyłącznie za pośrednictwem przesyłki pocztowej lub kurierskiej.
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki zaraz po otrzymaniu.
Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony, wadliwy lub niewłaściwy, skontaktuj się z nami w ciągu 48 godzin, abyśmy mogli rozwiązać problem.
W przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie, pokrywamy koszty zwrotu.
Produkty niepodlegające zwrotowi
Nie przyjmujemy zwrotów dla:
-
Produktów personalizowanych lub wykonanych na zamówienie
-
Produktów znacznie zużytych lub nie nadających się do dalszej sprzedaży
W razie wątpliwości, czy dany produkt podlega zwrotowi – skontaktuj się z nami przed jego odesłaniem.
Wymiany
Tak, akceptujemy wymiany.
Najlepszym sposobem jest zwrot oryginalnego produktu i złożenie nowego zamówienia na wybrany towar.
Zwroty pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, poinformujemy Cię o akceptacji zwrotu.
W przypadku zatwierdzenia, środki zostaną zwrócone na Twoją pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych.
Koszty wysyłki zwrotnej
-
Koszty zwrotu ponosi klient
-
Nie oferujemy gotowych etykiet zwrotnych
-
Opłaty za przesyłkę zwrotną nie są zwracane
-
Etykieta zwrotna: do samodzielnego przygotowania
-
Nie pobieramy opłaty za ponowne magazynowanie
Dekormistrz
Nazwa firmy: Rabienservices
Numer rejestracyjny: 76574709
Numer identyfikacji podatkowej (NIP): NL003095203B94
Adres: Deltapromenade 266, 2554GX Haga, Zuid-Holland, Niderlandy
E-mail: info@dekormistrz.pl
Telefon: Tel:+31612235396
Godziny pracy: poniedziałek–sobota: 09:00–18:00, niedziela: nieczynne
Skontaktuj się z nami przez naszą stronę kontaktową